Direktlänk till inlägg 18 juni 2010

Slutbetyg, C körkort och läkarundersökning

Av blibrandman - 18 juni 2010 22:01

Då har man tagit studenten då ! :D Helt fantastiskt var det, något man skulle vilja göra igen.


Slutbetyget blev bättre än förväntad, jag fick hela 17,2 poäng och så mycket hade jag inte trott att jag skulle få, känns riktigt bra så nu blir de inga svårigheter att komma in på SMO i alla fall. Ska också börja lite lätt med C- körkort nu, ta nån lektion och känna på de. Det ska bli kul, måste därför också göra en läkarundersökning.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av blibrandman - 13 februari 2012 23:11


Ett enigt mig stort steg på vägen till mitt mål har jag nu tagit. Jag har nu fått en anställning som deltidsbrandman och har varit inne på stationen idag och fått larmkläder, egen plats, sökare och allt därtill. Kvällen bestod av materialvård ( g...

Av blibrandman - 1 december 2011 20:51

Idag har jag varit på brandstationen och gjort olika tester i antagningen till deltidsbrandman.   Intervju - Det första jag gjorde var att göra en ordentlig intervju med inte mindre än 9-10 stycken representanter från räddningstjänst och annat. M...

Av blibrandman - 28 november 2011 23:03

Som jag nämnde i tidigare inlägg så skrev jag att jag funderat på att försöka bli deltidsbrandman innan och under SMO för att på så vis ha en bra erfarenhet av yrket och god praktisk kunskap eftersom detta ofta inte verkar läras ut ordentligt på SMO....

Av blibrandman - 28 november 2011 22:53


             Efter mer än 1 års frånvara från bloggen så "återupplivar" jag nu Blibrandman bloggen! =)   Anledningen till att jag varit inaktiv under så lång tid är att det inte har hänt mycket brand-relaterat den senaste tiden. Som ...

Av blibrandman - 31 maj 2010 10:20

Nu är studenten inom räckhåll och jag har gjort klart alla skolarbeten, det känns fantastiskt. Som lägst tror jag mina betyg hamnar på 16,8. Har 2 kurser jag inte vet betyget än, med lite tur kan jag nå 17,1 :)   Till hösten är det högst 1 år til...

Ovido - Quiz & Flashcards