Alla inlägg den 18 mars 2009

Av blibrandman - 18 mars 2009 19:41

Tillbaka på bloggen Efter en lång frånvaro här på bloggen så är jag tillbaka. Under tiden jag varit borta så har jag fortsatt med styrketräning minst 4 gånger i veckan. Skulle helst träna styrka 5 gånger i veckan men har svårt med tiden. Mycket skola och annan träning. Jag spelar ju fotboll också. Bortsett från Styrketräningen så har jag ungeäfr 6 träningar till per vecka.

Jag vet att jag skrivt att jag snart ska göra fystesten för att se hur jag ligger till och det ska jag. Men inte förrre vecka 15 alternativt vecka 16 har jag besämt mig för. Sedan vill jag rätta till ett litet fel bland fystesten. Jag har skrivt att man ska göra 40 lyft till haken med z-stång á 15 kilo. Jag trodde detta var biceps först men nu har jag fått bättre fakta. Man hålla skivstången med lodräta armat och lyfta den rakt upp till hakan på deta sätt.

Ovido - Quiz & Flashcards