Alla inlägg den 3 september 2009

Av blibrandman - 3 september 2009 16:29

Igår tränade jag biceps och rygg, jag känner inte att jag har någon större framgång i biceps men rygg går bättre.


Jag körde följande:


Rygg

Indrag ( stor viktökning )

Latsdrag

Neddrag framför


Biceps

Hantlar

Bicepscurl

bicepscurl i cable


Det var också ett bra pass och jag känner att jag är igång!

Av blibrandman - 3 september 2009 16:19

Tillbaka på banan!


I tisdags hade jag ett skönt pass på gymmet då jag körde bröst och triceps.

Jag gick på lugnt och kände efter i axeln men det känndes bra och jag kunde köra på på tung träning.


Det jag körde var:

Bröst

Bänkpress

Bröstpress

Bröstpress i maskin


Triceps

Pushdowns

drag i cable bakom nacken


Det var ganska många set i varje övning och det var som sagt ett bra gympass.


Nästa bröst och triceps pass är det lite nya övningar som gäller, "variation är utvecklingens moder"

Ovido - Quiz & Flashcards