Alla inlägg den 23 september 2009

Av blibrandman - 23 september 2009 13:03

Med 1 lektion i skolan så blev det ett gympass på förmiddagen vilket var riktigt skönt. Sedan hela dagen att göra annat, även om det kommer bli en del plugg... Passet idag bestod av axlar och rygg. Jag har också testat "Nya" storstadsmodellen, mina egna mål med samma övningar och reps som storstadsmodellen fast med högre vikter.


Axlar, Rygg

Lyft till hakan 5 set ( pyramid )

Shrugs 4 Tunga set

Hantellyft åt sidan 3 set

Drag åt sidan i cable 4 set

Indrag 4 set ( pyramid )

Sittande kabelrodd  4 set ( Pyramid )

Latsdrag 3 set


Ett bra pass !!


Nya målen testade:

Bänkpress 40 kg, mål 35 reps: Resultat 22 reps

Lyft till hakan 15 kg, mål 40 reps: Resultat 35 reps

Stående länghopp, mål 2 m 30 cm:  Resultat 2m 30 cm

 

Löpning och rodd har jag inte tränat så mycket den senaste tiden eftersom jag klarar av kraven och kände att jag behövde gå framåt i styrka. Hanstyrkan har jag inget att mäta med.


Dessa målen ska vara uppnådda senaste i mitten av januari ( 6 månader efter start )

Ifall något är klart innan så sätts ett nytt mål upp. Stående länghopp är redan avklarat så nu sätter jag upp ett nytt mål. 2 meter 50 cm


 

Ovido - Quiz & Flashcards