Alla inlägg den 9 september 2009

Av blibrandman - 9 september 2009 17:20

Missade att lägga in gårdagens träning.


Det blev en impulsträning så att säga, en längre håltimme fick mig att åka

ner till gymmet och köra ett ryggpass. Jag körde på helt okej med ryggen

men körde in riktigt tung träning, brukar ibland ha lite fler reps när jag kör rygg

runt 5 som lägst ungefär.


Jag körde hur somhelst


Indrag 4 set

Latsdrag framför 3 set

Sittande kabelrodd 3 set

Skivstångsrodd 2 set


Jag ska börja träna Traps mer för att öka i "lyft till hakan"  trapsen är tydligen en primär arbetande muskel vid den övningen vilket jag inte visste tidigare.

Av blibrandman - 9 september 2009 17:15

Idag var det ett av de bästa gympassen jag gjordt på länge. Jag körde bröst och triceps och kände verkligen att jag körde ut allting, särskilt på bröst. Det var ett riktigt skönt pass på ca 1 timme som verkligen gav. Det kände man.


Jag körde 4 bröstövningar och 3 tricepsövningar med tunga set hela tiden


Bänkpress 3 set

Uppåtlutande bänkpress 3 set

Nedåtlutande bänkpress 3 set

Crossover 3 set


Smalbänk 3 set

Pushdowns 3 set

Drag bakom i cable 3 set

samt 1 set tricepspress


Ett mycket givande och bra pass, hoppas nästa pass bli lika bra!

Ovido - Quiz & Flashcards