Alla inlägg den 11 september 2009

Av blibrandman - 11 september 2009 19:02
Av blibrandman - 11 september 2009 18:18

skönt med helg nu, ska dock jobba lördag och söndag men ändå :)

Idag gjorde jag ett bra gympass efter skolan, jag tränade rygg och axlar

Och införde övningen ” Shrugs” för att förbättra övningen lyft till hakan.

 

Rygg

Chins 3 set

Indrag 3 set

Ryggpress för nedre rygg 3 set

 

Rygg / axlar

Lyft till hakan 4 set

Shrugs 4 set

 

Axlar

Hantellyft åt sidan 3 set

Hantellyft framåt 3 set

Militärpress i smith 3 set

Drag åt sidan i cable 3 set / arm

 

Ett bra pass som kändes bra från början till slut

 

Snart dags att testa sig på mina mål. Förra 6 månaders

Perioden skulle jag klara Storstadsmodellen vilket jag gjorde, bortsett från lyft till hakan. Nu har jag inför denna 6 månaders period höjt målen på varje del. Resultaten kommer upp så snart jag gjort testen.




Ovido - Quiz & Flashcards